Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Gidle
Menu góra
Strona startowa Zamówienia Publiczne Ogłoszenia Przetargów
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zakup i dostawa koparko-ładowarki na potrzeby gospodarki wodno-ściekowej - Ogłoszenia Przetargów, menu 108, artykuł 1202 - BIP - Gmina Gidle”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Ogłoszenia Przetargów

Zakup i dostawa koparko-ładowarki na potrzeby gospodarki wodno-ściekowej

Wójt Gminy Gidle ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Zakup i dostawa koparko-ładowarki na potrzeby gospodarki wodno-ściekowej"  prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie z art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605 ze zm.)

Inwestycja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2022. Projekt pn." Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Gidle wraz z przebudową SUW w miejscowościach Ludwików i ujęcia wody Stęszów oraz zakup sprzętu na potrzeby gospodarki wodno-ściekowej".

Znak sprawy: IZP.271.14.2023

Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446232/01

Termin składania ofert: 24.10.2023r. do godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 24.10.2023r. o godz. 10:30

Termin związania z ofertą: 22.11.2023r.

Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 5 500,00 zł

Termin na wykonanie inwestycji: do 36 dni (Termin stanowi kryterium oceny ofert)

Postępowanie prowadzone jest na Platformie e-Zamówienia.

LINK DO POSTĘPOWANIA: e-Zamówienia

                                                                        WYNIK POSTĘPOWANIA

Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy dnia 15.11.2023r.

Wykonawca: TOOLMEX TRUCK Sp. z o.o. ul. 1-go Maja 49, 26-110 Skarżysko-Kamienna, NIP:6631685878

Cena oferty Wykonawcy, któremu udzielono zamówienie: 488 310,00 zł brutto  

Termin dostarczenia sprzętu: 10 dni licząc od dnia podpisania umowy

Cała dokumentacja jest dostępna na stronie prowadzonego postępowania przez okres 3 miesięcy (licząc od dnia 17.11.2023r.): e-Zamówienia 

Ogłoszenie o wykonaniu umowy (dnia 29.11.2023r.)

 

Metryka

sporządzono
2023-10-16 przez Śrubarczyk-Ociepa Ilona
udostępniono
2023-10-16 15:53 przez Śrubarczyk-Ociepa Ilona
zmodyfikowano
2023-11-29 16:05 przez Śrubarczyk-Ociepa Ilona
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
93
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.